18 Ağustos 2020 Salı

Didomido Nimet Ft Eglo G Furkan Demir Remix Mp3 indir dur

Didomido adıyla adlandırılan Didem 21 Temmuz 1999 doğumlu ve Sakarya'lı.Didomido Nimet Ft Eglo G Furkan Demir Remix Mp3 indir dur Çocukluğundan bu güne müzikle ilgileniyor ve kendini şöyle anlatıyor: "Merhaba ben Didem. 21 Temmuz 1999 doğumluyum. Sakaryalı'yım.Çocukluğumdan bu yana müzikle ilgili biriyim. İlkokulda, ortaokulda arkadaşlarımın yanında şarkı söylemeye birçok çekinirdim. Zamanla şarkı söyleyip sosyal medyada paylaşmaya başladım ama içimdeki çekingenlik video tarzı olarak bana geri döndü. Yüzümü tam göstermeden yalnız şarkı söyleyerek videolar paylaştım. Kötü yorumlar geldi, saçma bulanlar oldu tam pes etmek üzereyken Ahmet Kılınçlı ile tanıştım bu yolda

 

hem abim hem en yakın arkadaşım oldu. Onun desteği ile birçok yol aldım. Videolar paylaştıkça ve içimden geldiği benzeri davrandıkça takipçim hızla arttı ve bir kitle edindim. Bu zamanda kendimi enstrüman öğrenme konusunda ve şarkı yazma meselesi için geliştirmeye çalıştım. Kendi şarkımı yapmak için çalışmalara başladığımız sırada Ömer (Eglo G) ile tanıştık Nimet'i dinledim ve cover yapmak için izin alırken bir anda birlikte yapmaya karar verdik

Kaynak: https://mp3indirdur.store/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder